In deze FAQ vind je antwoorden op de meest gestelde vragen, log in om alle vragen in de lijst te zien. Mocht jouw vraag er onverhoopt niet tussen staan. Neem dan contact met ons op via de klantenservice, zij zijn bereikbaar via info@foods.nl.
Super dat je jezelf hebt aangemeld als samenwerker. Aangezien de webshop van FOODS.NL alleen voor horeca, werk- en sportkantines is bestemd checken we eerst of jouw aanmelding voldoet.
Vervolgens maken we een account voor je aan in ons systeem. Hierdoor kunnen we direct al jou eerste bestelling automatisch verwerken, zodat deze van begin af aan op rolletjes verloopt én zonder al te veel kosten. Zodra dit gereed is, ontvang je een e-mail van Foods.nl dat je kunt gaan bestellen
Het kan zijn dat FOODS.NL je account geblokkeerd heeft om welke reden dan ook. Stuur een e-mail naar info@foods.nl, dan kunnen we bekijken om je weer toegang te geven.
Nee, deze worden niet in rekening gebracht, mits dezelfde afleverdatum wordt gekozen als de eerdere bestelling.
We zijn ontzettend blij met je aanmelding. FOODS.NL kan hierdoor bekijken uit welke regio de meeste aanmeldingen komen. Met regelmaat bekijken wij dan of we jouw regio kunnen openstellen. Dus trommel je horeca collega’s op in jou directe regio, om zich ook aan te melden op FOODS.NL hoe meer aanmeldingen hoe eerder we ook jouw regio kunnen openstellen op FOODS.NL!
Op +31 (0)85 0080865 worden vele vragen automatisch beantwoord. Mocht je een andere vraag hebben dan zijn we op werkdagen tot 17:00 uur bereikbaar via e-mail op info@foods.nl
Klik op inloggen en vervolgens op de link 'wachtwoord vergeten'. Vul hier je e-mailadres in, wat bij ons bekend is. Daarna ontvang je per e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
De prijzen worden pas getoond nadat je bent ingelogd. Alle prijzen op de webshop zijn exclusief BTW en in euro's vermeld.
💡 Tip: Log in om de complete lijst met vragen in te zien.